top 10 @ 10

sweet med sovmorgon tycker jag. ligger med datorn i sängen och kikar på mtv. börjar inte förrens 12.30 idag. no stress no stress. kollade på nya avsnittet av the city innan med. har bara gått 6 avsnitt nu sammanlagt, men jag är FAST.  haha, vilken nörd man är. på tal om. nya gossip fanns inte att ladda idag?

idag är en dryg dag. har föreläsning 12.30-14.30. sen har vi webbutveckling data, där vi blev indelade i tre grupper. självklart hamnar jag i den sista, som alltid, och min lektion är därför 18.30-20.30. svinkul med fyra timmars hål. sen är det nästan ingen jag känner i min grupp heller. usch ja, min självömkan har jag aldrig sagt att det är något fel på.


lovade ju att ge en update om helgen som gick. nör jag tänker efter så är det inte så mycket att säga. men jag ger det ett försök. jobbade ju fredag och lördag. sen blev det party på kvällen. magnus 23 år. satt och fördrack lite hos honom. lite vanligt tjöt om allt och inget som vanligt och tiden bara flyger iväg. sen taxi in till stan. löning i januari? ingen bra idé. det var fullt överallt enligt rykterna. vi gick till xoy och frågade vakten. han berättade att det var 200 personer på hyllan så det var nog omöjligt. vi struntade i det och hamnade på vimmel. inget ställe i min smak. för hög musik för att kunna sitta och prata, men för litet för att kunna dansa. behövde inte visa legg heler så det var väl ett tecken på åldersnivån där inne. jaja, jag är inte bitter haha. blev lite konsigheter och lite bråkigheter mellan vissa så vi gick. blev en sväng till mc så klart. sen blev det en snabbvisit hos magnus bror på trandared. och efterdet en sen hemgång. jaaaa, det var kvällen i stora drag.

söndagen bestod inte av någonting.

nu är det dags att blicka fram igen. party torsdag och lördag. födelsedagskalas båda två.
min intervju på torsdag. detta leder även till en stadstripp i götet med min köra natacha. i like!

det om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback