nerver på spel

i morgon är den stora dagen.

haha stora och stora. men i morgon är det i alla fall dags för den omtalade intervjun. ska åka från stationen klockan 7.41 och intervjun är i göteborg vid 9. det blir en tidig uppgång. måste ju stryka till kavajen en extra gång :)

börjar bli lite nervös nu. har aldrig varit på en seriös arbetsintervju i hela mitt liv. men det är väl inställningen som räknas. så jag säger bara så här, det kommer gå sjukt bra! så nu får vi se hur långt jag kommer på det haha. men för säkerhets skull, wish me luck!

min älskling peyre kommer in till götet vid 10 så ska vi gå på stan och äta lite. hoppas på att hitta något man kan ha på sig på kvällen. hade varit skönt att slippa vända upp och ner på garderoben för att inget duger.

nee. nu är made in sweden slut och jag ska strax knyta mig.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback