hej hej, hemskt mycket hej...

... jaa. gårdagen var hektisk. idag har jag varit trött. därför tog jag en timeout hela dagen. det var skönt. jag har gjort absolut ingenting. jag som normalt är så rastlös har faktiskt kunnat bara slappna av. visserligen börjar det rycka lite i hela kroppen nu och jag känner mig helt ensam och tråkig :) men nu är det lite småkik på let's dance som gäller. och imon är det lördag. utgång eller inte? det är frågan. det är ju som sagt födelsedagskalas på agendan. får se vilket humör jag vaknar upp i.

tillbaka till gårdagen..

åkte från sjöbo klockan 7. intervjun va vid 9. klar halv 10. kändes bra. men väldigt många som ska intervjuas så man får bara vänta och se. vågar inte hoppas förmycket. sen blev det iaf en stadstripp med peyre. myspys :) ser ju henne aldrig nuförtiden. blev en kofta från mango, en jacka och en tröja från zara och mysig lunch på jensens. sen åkte jag hem. racerfart med paketinslagning och iordninggörning. ner till stan. hem till madeleine. mat och efterrätt. vin. in till xoy. klubb pank. cosmopolitan 30 kronor. i love it!

kvällen var kanon på alla sätt och vis. men varför tar jag aldrig kort? jag förstår inte. aldrig, never. får börja med det. försöka iaf. måste ju ha något att visa :)

lite tråkigheter på kvällen. jag som levt ett singelliv tidigare i hela mitt liv och aldrig haft någon annan att tänka på än mig själv förstår ju kanske inte riktigt hur man ska bete sig i vissa situationer. what to say and what not to say. så det blev lite missförstånd och sura miner. allt är uppordnat nu tror jag. hoppas jag.

well well. tillbaka till tvn!
uppdatering om mitt härliga liv kommer.
♥ mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: carro

tänk hur virvlet går i jönköping nu erica.. ohlord hahaha

2009-01-30 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback