virrvarr av tankar

sista skoldagen är härmed avklarad. lektion 8.30 till 10 idag. har precis packat lite och ska strax äta. ska ju åka en sväng till jönköping idag. men åker tillbaka till borran redan imorgon så det blir en snabbvisit. har ett ärende att uträtta. sen ska jag dela ut lite paket också. 2 bröder som fyllt/fyller år och till johanna. så kommer nog inte hinna med katigt mycket.

vill egentligen ha min nya jacka idag. frågan är om det är för kallt. eller aa, frågan är om man ska stå ut med kylan. tveksamt alltså. gillar att kura ihop mig i min monsterjacka!

usch, jag har inget kul att säga nu känner jag. jag har en miljon tankar som flyger omkring i mitt huvud. inte lätt att få fram något vettigt när man knappt vet vad man sysslar med själv. jag måste lära mig att ta det lugnt och koppla bort alla tankar. men som sagt, det är ju inte det lättaste.

jag känner för att lyssna på kent. det säger väl allt?



hörs imon när jag kommer hem!
älsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback