i drömmarnas värld

herregud. jag är helt borta. har ni någongång haft en dag som flyter förbi på ett sådant konstigt sätt att man frågar sig om man egentligen drömmer? min dag har varit precis så! var nere på ica innan. kändes som jag var en åskådare typ. det var helt tyst överallt. mörkt och tomt på folk. sen kommer det konstiga gäng och någon börjar slåss med en busschafför. men det känns fortfarande inte riktigt som jag är där. aa, i vilket fall. sjukt läskig känsla.

colan är inköpt! hoppade chipsen så nu ligger jag här och sörplar ur mitt glas :) i like!

gårdagen då.
födelsedagsfirande hos ida. jättemycket folk. både nya och gamla. men det hela artade sig till ett kalasparty! vid elva tar vi taxi ner till harrys. vi från klassen håller ihop, dansar och drygar. jättekul! det var väl inget speciellt som hände så, men allt var bara bra :) sen träffade jag M som inte var ute ikväll.

idag har jag och M ätit thai. mummsi! har varit sugen på det i en veckas tid haha. och nu äntligen! sen har jag inte gjort något på hela dagen typ. dammsugade lägenheten innan. men sen har det varit första parkett till dator och tv som har präglat min dag! första parkett är alltså sängen :) men jag går i skolan från 9 - 17 imon så jag förtjänade en slappdag! jag intalar mig själv det iaf! well well. finns väl inte så mycket mer att säga. lägger ut lite bilder från gårdagen! fotade bara på krogen så de är lite suddiga. men titta och njut! på återseende.


         

      

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback