picturetime

om man inte har något vettigt att bjuda på så får det bli lite picturetime. jacob skickade, snällt nog, precis över lite bilder från hans kamera. han är ju snäppet vassare än mig att fota faktiskt. jag utlovar skärpning. men tills vidare, titta och njut :)


lovisa och jag


jag jacob och fanny kör värsta partytricket :)


fredrik och jag


gänget på xoy. fredrik, fanny, jacob och jag


en ny kväll, men partytricket är fortfarande hett i våra ögon


halva fanny jacob och moi


(HAHA) efter melodifestivalen ville vi också vara rockband. men misslyckades som ni ser!


jag och fanny på bussen ner mog stan


jag avslutar med denna bilden på mig jacob och två okända teletubbies.


det är allt för idag. lovar att bättra mig! ska bli helt frisk först :) då händer det roligare saker! puss mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback