home!

hemma efter en hektisk dag. alltså, hektiskt har den väl inte direkt varit. jag började ju först jobba vid fyra, så innan dess var det mest sängen som gällde om jag ska vara ärlig. men man måste hitta sina stunder och slappa på också :) i vilket fall som, så jobbade jag från fyra till åtta. skönt med bara fyra timmar. ger ju iaf lite pengar! efter det så åkte jag direkt för att möta jacob. sen tog vi bussen upp till fanny och tony. jag är alltså fortfarande i mina jobbkläder haha. snyggt värre. sen blev det bastu för hela slanten. jag jacob fanny tony madde maddes pojkvän och en go gotlänning. problemet är att jag blir så rastlös och så varm så jag springer fram och tillbaka till duschen hela tiden. men gött var det :) efter det blev det lite vindrickning och korttittning. i like :) nu är jag hemma och ska strax sova. jobbar imon från 15.30-22.10. kul värre att jag missar melodifestivalen :( men det går väl en repris när jag är ledig får jag hoppas.


jaja. nog struntsnackat!
auf wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback